Vissza a főoldalra
Kutatás

A POS, POP eszközök működési hatékonysága, megtérülése (ROI) egyre inkább előtérbe kerül a cégeknél. Nem mindegy, hogy a ráfordítások és az eszközök által generált többleteladás milyen arányban áll egymással. Időszerű volt tehát egy olyan kutatási módszertan kidolgozása, mellyel a POS, POP eszközök hatékonysága, konverzió képessége (vásárlást generáló hatása) mérhetővé váljon.

A probléma alapvetően a vásárlási, döntési folyamat megértésében rejlik, mivel a legutóbbi neuromarketing kutatások szerint a vásárlói döntések 75-80% tudattalan, automatikus és érzelmi alapú, melyeket a hagyományos verbális, megfigyeléses kutatásokkal nem lehetett maradéktalanul megmérni.

Ehhez nyújt nagy segítséget a szemkamera, melynek segítségével a vásárlók tudattalan szemmozgását vizsgálhatjuk, így ennek segítségével azokba a tudattalan folyamatokba láthatunk bele, mely a vásárlói döntések nagyobb hányadát képviselik.

Ezen kívül a vásárlók érzelmi reakcióit is tudjuk detektálni, mely a döntési folyamatok energetikai hátterét biztosítja (a gondolat megvalósulásának energetikai háttere az érzelem, az érzelem – motiváltság - generálja a cselekvést).

2008-ban elnyert Uniós pályázat segítségével olyan komplex mérési módszertant dolgoztunk ki, mellyel a display hatékonyságra vonatkozó kérdéseket teljes körűen tudjuk vizsgálni.

A vizsgálatokhoz létrehoztuk a Forma Display Kft. kutatási divízióját, az ETresearch-öt.

A kutatások önálló formában is eredményeket adnak, azonban a display tervezési múlttal együtt olyan komplex megoldásokat tudunk Önöknek nyújtani, mely garantálja az egyre hatékonyabban működő POS, POP megoldásokat.

A komplex in-store aktivációkkal kapcsolatban tanácsadói segítséget is tudunk nyújtani (konverzió menedzsment).